Galvenie uzdevumi 2024./2025.mācību gadā
1. Prioritāte. Matemātikas mācīšana atbilstoši izglītojamā spējām, interesēm,   vecumposma īpatnībām.
Uzdevums:
uzlabot matemātikas zināšanas un prasmes visos vecumposmos.
SR:

  • ir uzlabojušās individuālās skaitļošanas prasmes matemātikā 65% izglītojamo, ko apliecina vērtējums diagnostikas darbos mācību gada sākumā un beigās;
  • pielieto matemātiskās zināšanas un prasmes visos mācību priekšmetos.
2. Prioritāte. Izglītojamo lasītprasmes un tekstpratības pilnveide un attīstīšana mācību stundā.
Uzdevums:
visos mācību priekšmetos veicināt apzinātu lasītprasmi un teksta izpratni.
SR:

  • ir uzlabojusies teksta izpratne STEM jomas mācību priekšmetos 65% izglītojamo;
  • 80% izglītojamo prot strādāt ar tekstu, atrodot un izzinot nepieciešamo informāciju.
3. Prioritāte. Digitālo prasmju jēgpilna pielietošana, nezaudējot dzīvo komunikāciju.
Uzdevums:
digitālo prasmju jēgpilna iekļaušana izglītojamo ikdienā.
SR:

  • 80% izglītojamo prot izmantot pieejamās digitālās platformas mācību procesā;
  • savstarpējā mijiedarbībā notikušas 4 aktivitātes digitālo prasmju un komunikācijas līdzsvarošanai.